dimecres, 6 de febrer del 2013

Feliç Sant Valentí!!! Aquí teniu una poesia per a tots aquells qui celebreu aquest dia!!


QUAN  NO HI  SIGUIS 

Quan no siguis al  matí

et  buscaré  dins  el  meu cor,

allà et podré trobar

junt   amb  la  paraula  amor.

 

No  puc  estar  un  minut

sense  veure   la  teva mirada,

aquest minut  s’em fa etern

una    eternitat    enamorada.

 

Cada  dia  que  et  veig  passar   

el cor se  m’accelera,    

quan   amb  una altra  et  veig  parlar

mon  cor  a  ella  l’enveja.

   

 Però     que   després     

amb  mi et posaras a parlar

i hem parlaras sobre tot

paraula que surt

dels teus llavis,

 cada frase que tu has pensat

s’em queda gravada a la ment

perquè de tu m'he enamorat. 

1 comentari:

  1. Ens ha agradat molt la vostra poesia, ja que aquí a Jesús estem TOTS enamorats.

    ResponElimina